Gå til innhold

Rier..... Dere som har født......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rier tror jeg.... 6 min mellomrom, men de varer bare i ca 15 sek!

Begynte kl 3 i natt.

Hva kan jeg jeg forvente meg utover dagen? Håper ikke de dabber av igjen :(

Termin neste mandag, men skal settes igang i morgen hvis han ikke er kommet før da :)

Noe jeg kan gjøre for å få sterkere og lenger rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gå litt, gynge litt på hoftene. Hold alle fingrene samlet på handa, mellom tommelen og pekefingeren får du en stripe i kjøttet. Ca på enden i V ¨på bena skal du masere. Det er rie framkallende sa jordmora mi. Håper du skjønte hvor.

Skrevet

Tusen takk for svar, dette skal jeg prøve:)

Skrevet

Er på besøk fra 1.trimester, men har født 5 ganger før. Vet bare at det er lurt å holde seg i bevegelse, gå litt, slik at tyngdekraften kan hjelpe til. Det er ikke lurt å legge seg f.eks. i badekaret eller stå i dusjen med varmt vann. Når riene ikke er så sterke, kan alt som er avslappende få riene til å dabbe av. Når riene er kommet skikkelig i gang, er det ingenting du kan gjøre til eller fra. Som sagt; stå eller gå. Mange sier at sex (med sæd) kan sette fart på sakene, men jeg hadde aldri orket sex så lenge man har rier, små eller sterke. Lykke til.

Skrevet

Tusen takk for det:) Da tror jeg at jeg skal få meg i bevegelse her, ikke sitte på datan å slappe av...

Håper han kommer i dag..... :)

Skrevet

Mine rier var ikke sterkere enn menssmerter, og varte i va korte bølger. Fra de var med 8 min mellomrom, tok det kun 3 timer før tulla var ute!

Ta kontakt med føden hvis du er usikker:-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...