Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Kl to i natt fikk jeg en tlf fra en fremmed som sa at hun hadde funnet kjæresetsen min livløs på byen. Ambulansen er ringt etter. Han våknet visst til etter at ambulansen kom og fikk gjort noe behandling på han (gutten har både asma og diabetes), og forsikret de om at han skulle ta taxi rett hjem --> noe han IKKE gjorde. Har ringt han i over to timer, men ikke fått svar... Ringt legevakten - de har ikke fått han inn enda, ingen har sett han. Har også ringt politiet, men de kan ikke opplyse meg om noe sier de. Hva kan jeg gjøre? er livredd det har skjedd noe....
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2008 ....Akkurat blitt ringt opp, og denne gangen hadde det skjedd noe. Min kjære hadde blitt slått ned og ranet i oslo. Være på sykehus og tatt bilder av hodet osv... Nå er han endelig hjemme i sengen med meg. Sov godt alle dere damer - jeg får ikke sove nå, ligger bare og ser på han, og takker Gud for at det gikk så bra...
Liten gutt,22 juni Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 så bra at du fikk han hjem igjen. Skummmle greier det med å dra på byen alene.Håper han ikke e alltfor forslått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå