endelig mamma t 2 :) Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Det gleder meg å se på siden min at jeg har 0 uker igjen til termin :) Små gleder i hverdagen
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Så heldig du er! Skulle ønske det var meg. Jeg har 3 uker igjen. Det er jo ikke så mye det heller, men likevel så er det jo 3 uker! Prøver å ikke vente for mye på at ting skal skje enda. Det kan jo tross alt bli 5 uker til fødsel! Lykke til!
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 deler din glede.... ser du har lik termin som meg;)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Det er godt at det nærmer seg Men her er det så stille som det ikke har vært før...... Virker som det er leeenge igjen ennå Lite kynnere, lite bevegelse i minien i magen, så god i ryggen som om jeg ikke skulle vært gravid. La meg i går kveld, og da var det skikkelig vondt i ryggen. Håpet at jeg kunne våkne på natta med litt action, men nei.. Våknet i mårres, uthvilt og i toppform hehe.. Får finne på noe hyggelig sammen med mannen min for å få dagen til å gå Lykke til, alle oss som venter
Nordhagenjentene :) Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har -3 dager til termin, og her er det stille...... veeeeldig stille.... *utålmodig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå