Gå til innhold

er så drittlei dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det med menn/kvinner i faste forhold som sjekker opp andre? mannen min bedriver med dette.. er så fettelei av det. har tatt det såå mange ganger opp med han uten at det hjelper.. fatter ikke hvor mye lenger jeg orker og godta dette langre..

han reiser mye i jobben sin,og etter alle nye plasser han er på oppsøker han nye bekjente.. har en følelse av at han møter noen av dem,og andre ikke.. skikkelig sårende og sitte på sidelinjen og se på at dette skjer..

tror ikke han vet at jeg vet så veldig mye av hva som skjer,men jeg er da faen meg ikke dum..

har passordene han på div nettsteder,og så bruker jeg og skjekke mobben hans mens han sover..

vet det er ''ulovlig'' og at jeg ikke respekterer priv livet hans,men så lenge han bedriver med dette,så stoler jeg ikke på han mer..

flere som er i samme situasjon som meg?? =((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det er en noget barnslig holdning, men siden han ikke respekterer deg eller deres forhold, behøver da ikke du respektere hans 'privatliv' heller...dette ødelegger jo

syns ikke du skal godta noe av dette jeg. ælig talt, syns noen disse mennene rundt omkring tar litt vel mye for seg.

nei her må du gjøre noe drastisk. om ikke annet, så hvertfall for å skremme han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...