Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Bruk en fet krem som du smører mellom kjønnsleppene over lengre tid. Klør du også? Jeg sliter med det samme problemet etter graviditeten, og har dessverre slitt med problemet i halvannet år nå Men synes det har bedret seg litt nå, heldigvis!! Kanskje du bør ta en tur til gynekologen din for å sjekke det ut skikkelig?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 klør ikke.. lukten kommer og går liksom..noen ganger er det ingen ting,andre ganger er det helt forferdelig lukt.. hater og skreve for leger og gk,men må man så må man vel.. ;o/
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har det også sånn at det varierer veldig. Har lagt merke til at lunkten blir værre rett før mens. Jo, ikke noe koselig med time hos gyn, men er nok lurt:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg hadde tidligere samme problem, hadde skjede katar da. Tror hvertfall det var navnet) Jeg og samboer måtte ta medisin. Den stygge lukta forsvann:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Kan være bakteriell vaginose... var plaget av dette i flere år. Fikk til slutt en skikkelig hestekur og ble kvitt det. Søk det opp på nettet. En fiskeaktig lukt...luker helt jævlig.. Du må nok bare dra til en gynekolog, bedre enn å være plaget av noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå