MammaMia123 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Du kan jeg spørre hvordan du har fått til å legge bilde øverst på bloggen din (av Nathalie), og på siden (av dere) ?
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Det kan du vet du når du kommer inn på hovedsiden til blogger så trykker du på utforminger da kommer dt opp en mal over hvordan siden din ser ut nå. Øverst er det antagelig en boks hvor navnet til bloggen din står, om du trykker der kan du laste opp et bilde og bestemme om du vil ha det under eller ved siden av teksten.. til venstre står det legg til sideelement, når du trykker der får du opp mange valg blandt annet at du kan laste opp et bilde. Når du har lagt til et nytt element så kan du bestemme hvor i rekken av sideelementer du vil ha det ved å holde musen inne å dra elementet opp eller ned.. Skjønner?
MammaMia123 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Jepp, da skjønner jeg! ) Tusen takk! Du forresten, når har du termin? )
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Ingenting å takke for Har termin 5 november, så jeg er akkurat 21 uker i morgen. Du da?
MammaMia123 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 Har termin 11. november, så er 20 uker i dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå