Julie<3 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 eller ikke noen av delene? Hva anbefaler dere? Er så i tvil....
påhanigjen79 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 ka du tenker på? i forhold te fødselen el....
påhanigjen79 Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 har selv barbert seg gjennom hele svangerskapet...men om æ ikke hadde gjort det ville æ nok ha gjort det før fødselen pga av æ selv føler at det ville blitt mere renslig om det kommer blod som stivner i håret etter fødselen...men det må du jo se selv...ingen som sir at du må/bør gjøre det !
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg gjør for øyeblikket ingen av delene, jeg. Kommer rett og slett ikke til! Men tror ikke det kommer til å by på noen problemer. På fødeavdelingen har de jo dusj som man kan bruke på do. Da kan man jo få vasket seg skikkelig, så det tror jeg ikke blir noe problem! Men når magen er borte skal noe av håret bort også!
Resilience Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har alltid barbert, men siden 5te mnd omtrent har jeg fått det vokset, siden jeg ikke lengre kom til. Ser jo ingenting... Jeg har tenkt at det også er fint å være uten hår i tilfelle man må sy og slikt etter fødsel.
Nordhagenjentene :) Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg spurte jordmor... Om jeg burde få hjelp av mannen siden jeg ikke har sjanse til å komme til selv - her har det grodd godt siden hvertfall 5. måned... Sånn hvis man skulle revne og man måtte sy osv... Hun sa jeg ikke skulle tenke på det i det hele tatt. Før i tiden barberte de på føden, men det har de gått helt bort fra. Så jeg har stusset litt med saks, der jeg kom til, og det var kun for min egne del. Og jeg gleder meg til å kunne ta høvelen og fjerne alt, men akkurat nå får det være som det er.
reseret Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Jeg klipper det bare litt. Tenker at man kanskje blir tørrere av barbering, kremer etc og at det kan gjøre at man lettere revener? Bare noe jeg har tenkt, vil i allefall ikke fjerne noe nå før fødselen. Hvis du må sy blir du kanskje barbert først?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Jeg barberer enda (uke 38). Ser såvidt musa når jeg trekker pusten godt hehe. Ellers blir det på feelingen.....blir ikke jevnt, men jeg slipper at det stikker ihvertfall
xmilla Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Jeg barberer fortsatt..er i uke 33+3. Tips: bruker speil som jeg setter inntill veggen foran meg.Fungerer bra!
Berta_78 Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Jeg får det vokset. Anbefales sterkt. Da er det også "ryddig" i noen uker etter voksingen, man vet jo aldri når babyen egentlig kommer :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Til vanlig liker jeg å ha det barbert, men føler liksom at det blir for "nakent" når jeg skal føde. Barberte for noen uker siden, kommer bare til å stusse frem til fødselen, tror jeg. Men så fort jeg kommer til etterpå skal alt bort!!
01-08-2008 Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Jeg barberte meg helt frem til magen ble for stor. Jeg bruker speil for å kikke, men nå klarer jeg ikke det heller. Men det er pga at jeg har så BL at jeg klarer ikke sitte på gulvet :/ Så jeg driter rett og slett i de håra der nede.. Det er sånn vi er.. Hvorfor fjerne det før man skal føde? Da hadde jeg følt meg fryktelig naken jeg da.. Men men.. Det er jo hver sin smak da.. Men jeg blåser i de håra der nede, er det så ille for jordmor osv å se på så får de barbere meg hehe..
NormaJean Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 vokser også, anbefaler det! slipper å manøvrere med barberhøvel og resultatet varer jo ganske lenge. trenger bare å gjøre det hver 6-8 uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå