Vertigo Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes at hvis det er det navnet dere ønsker å ha til babyen/barnet deres, så skal dere bruke det - uavhengig av hva andre synes om det
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 jeg er helt enig med Vertigo:) Og synest forresten det er veldig pent og ikke så mange som bruker det lenger så d blir jo nesten litt "nytt" igjen også noe som ikke er så dumt ikke disse "mote navn" tider..
snartmammatil7 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg synes det er veldig fint, men det kan være jeg er noe farget av at jeg har en nydelig svigerinne som heter det :-)
21 JULI =) Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Hehe! Jeg har bare gode opplevelser med det navnet!!!
*lille blomst* Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 jeg liker navnet! vurderer å ha det som navn nr to til snuppa i magen:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 syntes det er kjempe fint, og ikke så vanlig lengre heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå