Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Therese?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at hvis det er det navnet dere ønsker å ha til babyen/barnet deres, så skal dere bruke det - uavhengig av hva andre synes om det :)

Skrevet

jeg er helt enig med Vertigo:) Og synest forresten det er veldig pent og ikke så mange som bruker det lenger så d blir jo nesten litt "nytt" igjen også:) noe som ikke er så dumt ikke disse "mote navn" tider..

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, men det kan være jeg er noe farget av at jeg har en nydelig svigerinne som heter det :-)

Skrevet

Hehe! Jeg har bare gode opplevelser med det navnet!!!

Skrevet

jeg liker navnet! vurderer å ha det som navn nr to til snuppa i magen:)

Skrevet

syntes det er kjempe fint, og ikke så vanlig lengre heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...