mamma til søte små Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Helt greit, har det som mellom navn =o)
Frk. V *juli-11* Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Litt old school, men ellers helt greit!
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Kaller du navnet mitt old school??? nei fyamei, fonærmet altså..hihi
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Et helt greit navn, synes faktisk det er litt fint;-) Har sikkert noe med gode assosiasjoner å gjøre...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Liker det ikke.. Men ville uansett skrevet Terese.
Loyloy Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 DEILIG!! Befriende med "normale" navn synes jeg...
Puncky med nr tre i magen Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Syns det er utrolig fint, har ei på 4 1/2 som heter det ;-)
radio Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Syns det er kjempefint! Absolutt et navn jeg ville vurdert. Helt fint,enkelt og nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå