Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Therese?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, har det som mellom navn =o)

Skrevet

Litt old school, men ellers helt greit!

Skrevet

Kaller du navnet mitt old school??? nei fyamei, fonærmet altså..hihi ;)

Skrevet

Ikke pent, ikke stygt...Helt ordinært.

Skrevet

Koselig! (og veldig familiært for meg... :P)

Skrevet

Et helt greit navn, synes faktisk det er litt fint;-) Har sikkert noe med gode assosiasjoner å gjøre...

Skrevet

DEILIG!!

 

Befriende med "normale" navn synes jeg...

Skrevet

Synes det er ett søtt og fint navn jeg :)

Skrevet

Syns det er utrolig fint, har ei på 4 1/2 som heter det ;-)

Skrevet

Syns det er kjempefint! Absolutt et navn jeg ville vurdert. Helt fint,enkelt og nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...