Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Therese?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det:) Dessverre er det opptatt i vår familie.

Skrevet

Har vel aldri ment så mye om det men nå liker jeg det ikke pga at svigerinnen min heter det og hu er så bortsjemt drittunge at form eg betyr Therese drittunge for tiden

Skrevet

Helt nydelig ;-P

Skrevet

Hva med Terese uten h. Det er mitt mellomnavn:-). Syntes det er et fint navn! Bruker ikke mitt til hverdags da, blir litt for tungvint syntes jeg..

Skrevet

Jeg heter det og har aldri likt det! Har heldigvis to navn så da bruker jeg det andre :) Unner ingen å hete det i alle fall...

Skrevet

jeg synes det er et veldig fint navn!

navnet var høyt oppe på lista over jentenavn hos oss, men her blir det gutt :)

Skrevet

Piamin, Hvorfor i all verden unner du ingen å hete det??

Skrevet

Therese er helt greit d... heter d selv så er vel derfor jeg ikke syns d er d fineste navnet:)

har også et annet navn men bruker faktisk therese

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...