Gulp Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg liker det:) Dessverre er det opptatt i vår familie.
Herkules Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Har vel aldri ment så mye om det men nå liker jeg det ikke pga at svigerinnen min heter det og hu er så bortsjemt drittunge at form eg betyr Therese drittunge for tiden
Dægern døtte Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Hva med Terese uten h. Det er mitt mellomnavn:-). Syntes det er et fint navn! Bruker ikke mitt til hverdags da, blir litt for tungvint syntes jeg..
Piamin Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg heter det og har aldri likt det! Har heldigvis to navn så da bruker jeg det andre Unner ingen å hete det i alle fall...
mamarama og lille banan Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 jeg synes det er et veldig fint navn! navnet var høyt oppe på lista over jentenavn hos oss, men her blir det gutt
Thessa og Bebbis Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Piamin, Hvorfor i all verden unner du ingen å hete det??
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Therese er helt greit d... heter d selv så er vel derfor jeg ikke syns d er d fineste navnet:) har også et annet navn men bruker faktisk therese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå