Gå til innhold

Hva faen skjer inni hodet mitt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykkelig gift, 3 unger, hus etc etc. Men nå har en ansatt i barnehagen der ungene går festet seg på hjernen min. Tenker på personen ganske ofte og i situasjoner der de tankene IKKE burde komme inn!! Hjelp meg!!!! Det er jo ei dame for F....!!! (typisk guttedame). Jeg er jo ikke bifil!!!!! "kom deg ut av hodet mitt! KOM deg ut av hodet mitt NÅÅÅ"!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...jeg er heller ikke bifil, men det hender jeg blir fasinert av andre damer, ikke på en seksuell måte, veit ikke hvorfor, kanskje jeg misunner de litt eller noe, er skikkelig irriterende, spesielt når man egentlig er lykkelig med det man har!

Det går nok over, mennesker er nysgjerrige på andre mennesker, sånn er det bare:-)

Skrevet

Takk! håper det!! Trodde det aldri skulle skje noe sånt i hodet mitt..hehe. Hodet spiller meg et puss her!

Skrevet

Kjeder du deg litt i hverdagen? Fantasering eller fascinasjon av andre er et fint tidsfordriv. Hvis du omsetter det til handling er det verre.

Skrevet

anonym 00:02 her...

jeg gjør det nok når det skjer lite i livet mitt/mye rutine ja, finner meg et fasineringsobjekt, mann, dame, kjendis, samme det!

Som du sier, hvis en omsetter det i handling er det ikke så greit lenger!

Tar du deg en ferie eller finner på noe nytt forvinner sikkert denne dama ut av hodet ditt HI

Skrevet

Aldri i livet om jeg omsetter det til handling!!! ha ha ha, nei vettu. Da tror jeg de jeg kjenner hadde rett og slett DAUA!!! Har alltid gjort ting "riktig" i livet, folk kjenner meg som ei skikkelig jente osv osv. Skulle jeg ha droppa mannen for ei lesbisk ei så hadde de rett og slett BESVIMT alle mann!!! Og jeg også!! he he he he!!!!!

:-)

Det er ikke det at jeg fantaserer om sex med henne heller. Litt det også, men det er personligheten hennes!!!!

Tror jeg må bytte barnehage...hehehe.

Bare fortell meg at dette går over veldig snart, at jeg er steike idiot og at jeg snart skal fortsette med mitt bekymringsløse A4-liv!! (som jeg for øvrig digger).

HI

Skrevet

går nok bra, og det går nok over, hehehe....litt virkelighetsflukt skader ingen i A-4 hverdagen, det må til av og til:-)

Skrevet

Kos deg så lenge det varer....hehe...

Skrevet

Kose meg? he he, dette er kaos for meg!!! Jeg liker det IKKE!!! Men jeg merker at det bare blir verre av å sitte å skrive det her, så nå går jeg snart og legger meg!!! (og skal fantasere om MANNEN MIN!!!!) hehe

HI

Skrevet

om du ikke vil kose deg med det, kan du jo trøste deg med at det ikke er unormalt:-)

Skrevet

En 100 % hetrofil venninne av meg ble en periode fullstendig hektet på Mia Hundin. Det gikk over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...