Gå til innhold

Et lite tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte tisselaken til babyen min forrige gang, med frotté over og plast under. Hadde dette under lakenet og gutten vår ble ekstremt svett av dette tisselakenet. Så mitt tips er å bare bruke overmadrass, evt med tisselakenet under overmadrassen. Mens JEG brukte tisselaken under lakenet mitt når puppene flomma over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ang tisse laken, æ kjøpte overmadrass te merket DRY..som e et tisselaken/overmadrass...helt suverent! hadde også først prøvd det du nevnte men var snar med å kvitte seg med det... min datter på 3 år bruker enda overmadrassen i seng...siden hun ikke bruker bleie lenger og senga blir jo bra mye mere behagligere å ligge i..så om uheldet ska skje så vasker man bare overmadrassen :)

Skrevet

påhanigjen79: hvor får jeg kjøpt den overmadrassen da?? er den dyr?

Skrevet

Vi har brukt tisselaken og deretter vanlig strekklaken over paa begge vaare smaa og de er aldri blitt svette....

Skrevet

på www.dry.no..kan også gå gjennom kjøpeguiden oppe på siden..gjennom utstyr! anbefales på det sterkeste

Skrevet

jeg har lagt merke til mage debatter i det siste om tisselaken og at det blir så klamt osv, og jeg skjønner det ikke jeg, legger dere unga dirkete på tisselakene da? jeg har brukt samme som HI her snakker om til min sønn.. med stretslaken over, og har aldri hatt det problemer!

Skrevet

hadde tisselakenet under lakenet ja..men ho blei kjempe klam!

men det skjer ikke me overmadrassen te DRY..senga blir jo bedre å sove i å :)

Skrevet

Jeg er redd for at vannet kan gå mens jeg ligger i senga, å for å unngå at alt blir gjennomvått så bruker jeg tisselakenet til babyen kommer ut.. Å jeg blir ikke klam i det hele tatt!! :)

Så jeg tror jeg kommer til å bruke det til babyen også for å unngå uhell på madrassen...

Skrevet

Ok, dette var bare et lite tips. Babyen MIN ble veldig svett av det tisselakenet (UNDER laken selvfølgelig, med plasten NED). Jeg ble ikke svett da jeg brukte det til lekkepupper. Men babyer er jo forskjellige, så noen blir sikkert ikke svette. Det er jo bare å prøve seg frem. Tenkte jeg kunne nevne det sånn at folk ble oppmerksomme på det.

Skrevet

Det er et godt tips, jeg har jobbet med barn som trengte slikt tisselaken og jeg så det var noen som ble klamme og et annet problem var at om det ble en krøll var det vondt å ligge på.

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Ang. DRY

Jeg hadde kjøpt en reiseseng på salg og var veldig fornøyd med å bare måtte betale 300kr for den. Så ba jeg pappaen om å stikke innom en butikk for å kjøpe en overmadrass til denne sengen.

Jeg trodde han skulle komme hjem med en billig og grei sak til sitt bruk. Men neida, med mottoet: "Kun det beste er godt nok for mitt barn", kom han hjem med en DRY-madrass til 700kr.

Jeg ble et øyeblikk litt matt over valget hans, med oppdaget kjapt at dette er blandt de beste innkjøpene som ble gjort i forbindelse med senger.

Den har vært brukt som overmadrass både i hjemmeseng og reiseseng. Derson det kommer oppkast eller tiss eller annet griseri på den, går den rett i vaksemaskinen og videre i tørketrommelen. Og vips, helt ren og tørr, og klar til bruk igjen.

Litt dyr, men absolutt verdt pengene :)

Skrevet

Kikker litt på den nå, er absolutt noe jeg vil vurdere å kjøpe. Min lille tantegutt svettet også veldig om natten, og tror det er "fare" for at min lille også vil gjøre dette, særlig om han er lik sin mor og morfar.. ;o) Takk for tipset.

Skrevet

Jeg har kjøpt denne madrassen. Har ikke tatt den i bruk enda men tror nok det var en god investering. For ikke å snakke om at vi ikke trenger bytte madrass i sengen for hvert barn heller da denne ligger over og kan vaskes på 60 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...