Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Må klippe meg. Har langt hår nå. Er over 30, men vil IKKE ha en kjedelig gammeldamefrisyre. Hjelp meg? Hva skal jeg finne på hos frisøren?
babygullz <3 vilde Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Det trenger jo ikke å bli kjedelig til skuldrene om du finner den rette frisyren.. Frisøre din kan jo hjelpe deg med det, de har peiling på hva som vil kle deg best;) Men...rene avskårne linjer synes JEG er dritkjedelig jallefall..selv om d får håret til å se mer velstelt ut.. Syns håret skal se litt "umulig" ut jeg:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Du kan jo spør frisøren:-) De pleier være flinke til å finne ut hva som passer:-) Har selv hår ned til rompa, litt kjedlig kanskje, men har ikke lyst å klippe meg heller. Lurer litt på å klippe det opp, men klare ikke bestemme meg. Ikke så enkelt, for man kan jo ikke "lime" på håret igjen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har hatt hår til skuldrene de siste 10 åra, men sikkert tusen forskjellige frisyrer. Pleier be frisøren komme på noe spennende, og det blir som regel drit-bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå