gilgi Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Vi trenger sårt å bytte ut baderomsinnredning på badet og er på jakt etter billig, men samtidig bra kvalitet til en billig penge. Er det noen her som har IKEA baderomsinnredning. Kom gjerne med positiv og negativt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har ikke, men skal ha det på det ene badet når vi får pusset det opp. Tenkte bare jeg skulle si at det kan hende det kommer noe nytt på den fronten i forbindelse med at det kommer ny katalog (sånn i august eller no): Hender de bytter ut noe av det gamle og da er det jo kjipt om du har basert badet ditt på den innredninga også får du ikke tak i alt.
gilgi Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Hmm, det tenkte jeg ikke over Sessa, takk for tipsen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, er ikea nerd, serru! Bare hyggelig!
*Kleopatra Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Da foreldrene mine pusset opp badet for litt over et år siden, så kjøpte de både innredning, vask (en slik som står oppå benken, som et kar), blandebatteri, speil og lamper på Ikea. De er veldig fornøyde med alt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Har Ikea bad.. Store fine skuffer og gode store skap har vi i alle fall.. Vsaken er stor og fin.. Vesla på 15 måneder sitter der noen ganger og "bader" hehe.. Hun er ikke liten.. Fornøyd med badet i alle fall..
LadyLike Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Vi har Ikea-bad, ja, både vask og skap. Er kjempefornøyd, og kommer nok til å gå for innredning fra Ikea neste gang og.
Frk. V *juli-11* Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Vi har ikea på badet og det er CRAP!! Gleder meg til å pusse opp badet over sommern og velger det aldri igjen...
bever Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Ikea har dessverre ikke så stort utvalg. Som alternativ ser vi på Dansani; rimeligere enn mange av baderomsmøbelleverandørene. Fy f... så dyrt det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå