jeanett88 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 hei jeg er i uke 35+4 nå. har sliti med noe gjennom hele graviditeten, startet med kvalme og oppkast hele dagen og ofte om nettene de første 5 mnd, ble litt bedre i 6 mnd, med bare morgenkvalme å ikke oppkast, var mye svimmel å svimte ofte av i dusjen og andre farlige steder, så kunne så å si ikke være alene hjemme, for gikk plutselig i gulvet! fikk faretruende svangerskaps forgiftning i 4 mnd, å hvert mye sykemeldt. nå er jeg 100% sykemeldt med bekkenløsning å klarer nesten ikke gå. kjennes ut som bena går ut av ledd når jeg beveger meg, å ryggen er bare big pain:( begynner å bli meget lei å sliten, har til å med annsatt vaskedame, da jeg har en veldig lat mann. tror kanskje jeg ikke tok denne bekkenløsningen alvårlig nok når jeg fikk det for en mnd siden, for det blir bare verre å verre! dette er 1 gang for meg, å vill så gjerne ha mange råd om hvordan jeg kan få i gang denne fødselen? hvis det er mulig.... drikker te allerede... har lest at hvor yngre du er å om det er 1 gang så føder man før termin. er 20 år, å har desverre ikke holdt meg unna røyken i graviditeten. har dette noe å si??? hilsen sliten jente!!!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Det er nok dessverre/heldigvis veldig mye som skal til for at du skal bli profesjonelt satt i gang før termin. Og om du føder nå, blir jo babyen teoretisk sett prematur, så den har nok helt klart best av å være i magen enda en stund. Når du runder uke 37 kan du kanskje begynne å tenke hardere på metoder for å sette i gang fødselen, uten at jeg har noen helt konkrete tips å komme med. Jeg har det nemlig absolutt ikke travelt med å føde, og kan gjerne gå noen dager over tida. =) Men vi får håpe at du slipper å lide så mye lengre ihvertfall, og SETT KRAV TIL MANNEN DIN! Det har jeg også gjort, og han er blitt en helt ny mann. =)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 uke 35 syntes jeg er tidlig og skulle begynne og prøve og få igang fødselen... ja jeg skjønner at du er sliten osv, men knip tenna sammen noen uker til får den lille i magen... vi er mange gravide som ikke har hatt det helt lett disse mnd, men får barnet skyld syntes jeg du skal holde ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå