Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har fått navnet Lenader Andrè:o)

Skrevet

Gutten vår skal hete Maximilian, han. Blir nok kalt Max av mange, hvilket selvfølgelig er helt i orden.

Skrevet

Med tanke på navn skulle jeg ønske jeg venta jente... men den gang ei:-) Har prata om Petter, Marcus, Nicolay... Men aner ikke hva vi ender opp med:-)

Skrevet

Her står det mellom 3 navn, må vente til vi ser gutten vår om han passer: Eliah, August, Isak eller Casper.... Blir et av de iallefall,,, :)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Skulle ønske jeg visste :)

Dere må gjerne hjelpe oss med å svare på inlegget som heter:

"Jeg vet det finnes en navnedebatt..." :)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Det ligger her på 3. trimester

Skrevet

Gullet i magen har hett Phillip! hele tiden,..

eneste som kan forandre det er at det kommer ut en jente.. da blir det Martine eller Pernille

Skrevet

gutten i magen skal hete Adrian og det er det storebror på 3år som har finni på:)

Skrevet

Gutten vår skal hete Christian oppkallt etter begge sine tippoldefedre;)

Skrevet

Vår skal hete Max :) Tradisjon i hans del av familie nat guttene har navn på tre bokstaver så:)

Skrevet

Jenta vår skal hete Madelen Hermine...

Skrevet

Gutten vår skal hete Sander eller Noah... Får ikke bestemt oss

Skrevet

Gutten vår skal hete Magnus August

Skrevet

Jenta vår heter Olivia. Bare det er en jente som kommer ut da! Har tenkt en del på det de siste dagene, at hva om det plutselig kommer en gutt i stedet?! Det blir et sjokk! Masse rosa klær, og jentenavnet klart!

Skrevet

... Jeg har jo selvfølgelig mange på lista mi, liker godt siren, hedda, linnea, adele, henriette. Og pernille, som mannen også syns er fint.. Men som sagt, ingenting er bestemt...

Skrevet

Vet ikke om det er gutt eller jente enda, men favorittnavnene for tiden er Halvor og Helena, kan skifte mange ganger på noen måneder enda. Er veldig i tvil om vi skal kalle opp eller ikke....

Skrevet

Vi har et navn hver:) Torben og Sigvart:) Så vi får se hvem som kommer innen 3 uker.

Skrevet

Trur kanskje gutten vår skal hete Håkon :)

Skrevet

Mest sannsynlig er det en gutt som skal hete Casper:) Blir det mot all formodning en jente skal hun hete Helle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...