Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Har hørt en del på jubileumsalbumet til Michael Jackson i bilen i det siste og da spesielt remiksene til Wyclef Jean og Akon. For et par uker siden hørte jeg at hun kom med noen lyder fra baksetet når vi kjørte og nå har hun helt sluttet og mase om å få høre Poffa Pat (Postmann Pat) og synger med på ALLE disse sangene i stedet. Nå skal det sies at hun lenge har vært veldig opptatt av den musikken vi har hørt på tv og radio. I fjor sommer var det Umbrella som var den store favoritten og vi holdt på å sette i halsen da hun 1 år gammel sang "ella, ella, ella, eh, eh, eh...".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå