kei80 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 jeg skulle kaste søppelposen på bade,så putselig gjennom posen at det lå 3 posetive tester der..de er så svake at det nesten ikke synes,men et kryss på cbn og 2 svake streker på billig strimlene.. er det slik at testene blir svakt posetive etter noen dager?? får ikke testet meg før mandag igjen..
Gizom81 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jepp, opplevet det sist. Sjekka ikke testen før flere timer etter jeg hadde tatt den og den var positiv.... Men ikke de neste testene, man skal KUN lese av 5min ikke senere! Desverre...
kei80 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 sant det,bare stusset på 3 posetive,men får teste igjen imorgen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Vel, jeg tror du er gravid jeg da pga puppemysteriet ditt da. Håpe håpe.
kei80 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 er lov å håpe:) men det her bare småtteri forhold til puppene de andre gangene jeg har vært gravid.men skal teste imorgen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå