A1972 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg er "bare" 9 uker og ønsker ikke at de på jobben skal vite det før jeg er 12. Og magen strutter som aldri før! Jeg har alltid hatt en liten kul på magen, men nå har jeg ikke sjangs til å holde den inne. Den står rett ut, hele tiden. Kan ikke helt skjønne at jeg har fått mage alt nå? Kan det være to? Er det andre som også føler det sånn? Og hvordan skjuler dere det? Gleder meg til det er greit å vise den fram...
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg er bare 6+5, men syns likevel at jeg har litt mage. Hadde litt mage fra før da, også har jeg nok lagt på meg litt nå også, men jeg lurer fælt på hvordan jeg kommer til å se ut om noen uker. Heldigvis er moten nå om dagen fin, så jeg bruker store topper, tunikaer som skjuler magen. Men jeg lurer faktisk også på om jeg kan ha to små i magen. Har tvillinger i familien, så det er ikke usannsynlig. Dessuten er jeg sulten HELE tiden, sulten eller kvalm. Ikke noe mellomting liksom. )
enda en Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er bare 6+3, men har også store problemer med å skjule magen! Vil holde det hemmelig en stund (så lenge som mulig egentlig), men med denne "vomma" så blir det vanskelig... Har "litt" mage fra før av, så det skal liksom ikke så mye til før magen blir STOR. =) Har gått til innkjøp av "empire" topper og andre vide topper, og håper å holde det skjult litt til. Bare 2 uker til hadde vært bra... =)
enda en Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Og Nene; Jeg var også sulten HELE tiden for 1 uke siden. Tror det varte en uke eller så, begynte seriøst å bli litt engstelig ja... =) Gikk det mer enn 2 timer mellom hvert måltid, så ble jeg skjelven og holdt på å "dø av sult". Kvalm er jeg ikke (enda ihvertfall) , men det har jeg ikke vært de andre gangene heller. Men matlyst?! Oh yeah! =)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 sulten 24/7 når jeg ikke er stupkvalm! og mamma maser om jeg ikke kan være lengre på vei osv., enda hun har kjent meg lenge og VET at jeg har litt mage... hehe... vi har også tvillinger i famlilien, så mamma å de driver å tuller med at vi må få vite hvor mange vogger jeg må kjøpe og når det er snakk om navn må vi finne på flere.. hehe... vi er så heldige at vi har uniformer på jobb!! off... men tar på meg en stor, og fester forkle litt høyt
lene_86 Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Her kjente jeg meg igjen..Er 7+3 og har også fått mage. Orker ikke buksene mine lengre..Så her går det i tights og vide topper:)Matlysten er på topp, og kan spise hele tiden! Skal jobbe netter på jobb nå,så da er jeg alene heldigvis:)
Bic&Bac Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er misunnelig på dere. Jeg har ikke mage enda, men gleder meg til det virkelig vises
pivi Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Det er nok litt psykosomatis dette her også;-) men det er jo stortsett en god følelse, vil du skjule det er det jo bare å kle seg riktig å ikke lene seg bakover når en går... jeg føler meg ikke gravid enda foruten kvalmen og trøttheten å er i grunn glad for det ellers blir graviditeten så umåtelig laaaaaaang:-O Lykke til!!!
GeneralSpringSkalle Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 ja. her var det noe kjent. er i uke 10 nå og er i utgangspunktet tynn. innovermage liksom... men har en klar og tydelig utoverbulk nå. prøver å skjule den med tunikaer og topper med empireliv jeg også, vil vente til vi er 3 mnd før vi sier noe. får man tidlig mage om det er to? har også mange tvillinger i familien, og fikk ikke så fort bul med nadia for seks år siden..
Libertad Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 jeg er i uke 9 og har bare på noen få dager begynt å fått en liten kul på magen. De som vet at jeg er gravid ser det veldig godt, spesielt jeg som bestandig har vært veldig slank. Mange vet det hos meg (familie og nærmeste venner), men kunne ha tenkt meg å vente til uke 12 før det blir "offisielt" liksom.....Prøver å bruke litt vide topper og gensere etc.
Pippi-76 Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Har du vurdert at du faktisk ikke trenger å holde det hemmelig? jeg var i 6. uke, da jeg fortalte det på jobb, mest fordi vi jobber så tett på hverandre, og det var veldig befriende! Det gjorde det lettere å holde fokus på andre ting. Har du gode kollegaer, er det vel ikke noe problem? Jeg syntes det er litt "gammeldags" å skulle absolutt holde det hemmelig, jeg. Dette var bare noen tanker. Lykke til! Ser du ellers har fått klestips. :-)
småsmurf Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Er jo de som vil skjule det i starten, i tilfelle di mister.. Er kansje ikke alltid like kjekt viss alle vet det da.. Hos meg vet jo alle det altså, det bare ble sånn.. Men jeg trodde nå helst ikke at magen begynte å vises før en var 3-4 månder på vei, sælig med første ungen da.. Men hva vet vel jeg, har ikke vært borti dette før. Er 7+1, og magen er vel akkurat lik som den alltid har vært, muligens bittelitt hoven, siden jeg hadde en kikkhulls op. for tre uker siden.. Men gleder meg veldig til jeg får en ordentlig mage! =)
A1972 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. juni 2008 Takker for alle svar :-) Grunnen til at jeg ikke ønsker at alle på jobben skal vite det enda, er fordi vi er så mange, og som noen her sa, hvis det går galt. Dette er mitt 3. barn, så mulig det er derfor magen er kommet så fort. Jeg har faktisk gått ned en kilo, så jeg kan ikke skylde på økt matlyst heller. Jeg kler ikke så godt topper som går rett ned fra under puppene heller fordi jeg har så store pupper, og da ser jeg egentlig bare ut som et telt :-) Ellers trøster jeg meg med at det er flere som meg og får håpe ingen er frekke nok til å spørre :-) Takk igjen til alle dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå