Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei.. jeg lurer på hva du ser på meg:) Hvor mange barn får jeg, og kjønn? når blir jeg gravid med den første? Hvordan er jobb mulighetene? Og Kjærligheten? f:29-12-83(Elisabeth) tusen takk:)
Laban85 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 får opp 4 barn :-) føler at du kan regne med å bli gravid sommern 09... da vil dette bli ei bestemt frøken :-) jeg ser for meg jobb... men at det er litt utplukka med jobber for tden... men ikke gi opp, det er ikke så lenge til det dukker opp en jobb du kunne tenke deg :-) kjærleiken er litt ustabil for tiden føler jeg.. vet ikke om jeg har noen grunn men blit litt urolig når jeg ser på den siden....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Okey, tusen takk:D Ustabilt er det jo, var i et fohold i 9år som gikk over for en stund tilbake, men har møtt en ny på 38, blir 39år.. og lurer derfor om det blir oss? og blir det barn med han?=) hvis ikke hva ser du? tusen takk:)
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 jeg føler at du kommer til å få et kanskje to barn med han... men dere er for ulike til at dette kan holde... du er ung og vital og vil leve livet mens du kan, men han er voksen å ikke så "sprelsk" lenger å vil heller nyte roen... så her er det litt motsetniger, men det KAN funke hvis dere møter hverandre litt på halvveien å dere virkelig går inn fo det... men hvis en av dere skulle begynne å tvile, er det nok stor sjans for at dere bryter.. derfor er jeg usikker på om du få de to siste barna me han eller en som er mer på din alder... ser nemlig en fyr som er litt betatt av deg her, han er mørkhåret å veldig kjekk :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Okey, takker veldig mye for at du svarer:) Fler har nevnt noe utdannelse på meg, klarer du se noe klarere der? Og isåfall hva slags jobb jeg finner?? Takktakk:)
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 føler det er en jobb hvor du har mye kontakt med mennesker... vurderer du sykepleierstudiet?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Jeg jobber nå i hjemmetjenesten:p så veldig mye kontakt med mennesker.. hehe.. noe jeg vil bort fra;) derfor jeg lurte på hva annet du kunne se der.. hehe..
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 jeg får desverre ikke opp så mye mer... ser fortsatt sykepleier... så da kan jeg ikke hjelpe deg desverre...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Nei, men det går bra:D Tusen takk for all hjelpen her:) Det hjelper meg fremover.. Ha en kjempe fin dag..XD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå