*Andreapus* Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg hadde egntlig tenkt og spare lekene til eldstesønnen til minstemann.. Men han har jo så masse!!! Og leker ikke med halvparten engang.. Mye står bare på ett kott her. Og noe er han for stor til. Og minstemann er for liten på hvertfall 2-3år. Og vi får jjo hele tiden nye leker.. Venner og familie som kommer med ting til den lille kommer med ting til den eldste og.. Helt greit at de gjør det. For all del.. hehe.. Men den minste kan jo ikke engang leke med mye av det, og det må bare ligge der.. Jeg føler jeg flyter i leker. Og mye bryr ikke den eldste seg om.. Så jeg tenkte og gi vekk mye av det.. Jeg vil heller gi det vekk, enn og selge det, (og bruke penger på porto osv) Så kan jeg da gi det til barneavd? eller barnehager? Vil de ha brukte leker? Jeg har også tenkt og få med sønnen på dette.. Gleden med og gi.. (derfor sykehus eller barnehage, noe liknende) Og er dte frekt og gi vekk leker og ting som han har fått av besteforeldre,venner osv?
Pysa Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 asylmottak og krisesentre vil gjerne ha leker. klær også, forsåvidt.
*Andreapus* Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Asylmottak er det ikke lengre her.. men krisesenter er det.. kanskje jeg skal ta en tlf dit imorra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå