Gå til innhold

Sitter her og drukner mine sorger i avskjedsgaven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fintfint rødvinsglass designet og laget av lokal kunstner, gitt. Gravert med sirlige bokstaver - "Takk for innsatsen".

Jo, værsehelvettesgod!!!!!!!

SKÅL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ha skåla med deg, men "min" gjeng ga meg bare blomster. Hadde ikke gadda å signere felles-kort en gang.

-Fikk vel og merke kort fra enkeltelever, men ingen takk for innsatsen fra de jeg har slitt mest med, nei. Langt i fra. -Sa det til de som kom med blomster, det var jo ikke dere jeg burde fått blomster fra! -De lo konspiratorisk.

*bitter ettersmak fra ei sur og utakknemlig bitch*

Drit i det. Nå er jeg i gang å planlegge for neste gjeng, alle fellene jeg skal unngå!!!

Skrevet

Jeg fikk roser av mine, og kort signert av samtlige som de hadde laget selv på datan.

Og i tillegg fikk jeg en rose av inspektør fordi jeg er så positiv og står på. Jeg dro nemlig i land skoleavslutningen, og meldte meg samtidig til å være med å arrangere neste års avslutning. Mest fordi jeg er litt sånn "my way or the highway" men det trenger jo ikke noen vite. Og jeg fikk også tilbakemeldinger på at årets avslutning var den beste på mange mange år.

Går opp i stilling og lønn til neste år også.

Skrevet

Bare blomster...? Kan ikke bare blomster være fint da? Ikke alle er like flinke til å takke for seg da, skjønner ikke hvorfor man nødvendigvis skal ha gaver fra alle og enhver...

Selv var jeg selvfølgelig en praktelev og det var klassen min også, så da jeg gikk ut av videregående fikk læreren en gave uten like. Selvfølgelig ikke velfortjent, men hun fikk nå det.

Skrevet

det som er morsomt er når man kommer med gaven. ser øynene nesten triller ut av hodet på lærern "er det til meg?" også titter litt rundt seg "er det noen som ser at jeg får gave nå? se da, se!!!"

vi ga ikke gave sammen alle sammen, men jeg og en kompis ga en blomst til de to lærerne som fortjente det.

Skrevet

Hadde jeg mottatt et takk eller *grøss* noen blomster fra mine kjekkaser, hadde har jeg nok ligget død bare av overraskelse. Ukritisk oppførsel,utakknemlighet, lyving på masternivå, mine gode og målrettede planer som går til helvete og enda lengre, uhemmet pågående mas om mer medisiner er min takk for insatsen. Men likevel. Savner dem fælt nå i ferien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...