Flo_Isak Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei Jeg lurer på om det er flere her inne som driver med scrapping/lager kort? Jeg legger ut en link til min hjemmeside(som fortsatt er under produksjon) hvor dere kan se hva jeg har lagd! www.hegemoj.piczo.com
1prinsesse+2engler Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hei Ja, jeg har scrappeDILLA!!!!!!! ) Skal se på hjemmesiden din etterpå Er du på scrapping.no da?
Flo_Isak Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 -Snuppelura i 3.pp- Takk for det. Ja jeg er på scrapping.no og rubberstamps. Er du også der inne?
Katsi Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Det var kjempegøy å se på, utrolig flott! Har selv hatt scrappedilla, men med 2 barn og fulltidsjobb er det ikke mye jeg har gjort de siste 2 åra. Sitter og ser på alt utstyret mitt nå og gleder meg faktisk litt til jeg blir sykemeldt om 7 uker:) Hadde komplikasjoner sist svangerskap så denne gangen får jeg ikke lov å jobbe lenger enn uke 20. Da skal det scrappes:)
1prinsesse+2engler Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Drømmer_87: Ja jeg er på scrapping.no Jeg er Susigirl. Hvem er du da?
Flo_Isak Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 Nicet mitt der inne er hegemoj=) Håper å høre mer fra deg der inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå