Gå til innhold

Noen som har IKEA kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha nytt kjøkken og har sett på alle mulige leverandører. Jeg ville i utgangspunktet ikke ha IKEA kjøkken, men etter å ha sett dem har jeg ombestemt meg. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte IKEA kjøkken i fjor og er storfornøyd!!

BÅDE med utseende, kvalitet, leveranser og priser.

Skrevet

har kjøpt og innstallert det i to leiligheter, veldig fornøyd. Vi har brukt monteringsfirmaet som Ikea bruker til å montere det. Det koster litt, men billig med tanke på at alt blir montert rett, sikkert og kjapt! Tror de tar en 600 pr enhet ca...

Det første kjøkkenet kostet omtrent 25000 ferdig montert på vegg, det andre 20.000. KJempefine!

Skrevet

Skal ha iløpet av høsten. Kjenner flere som har og alle er kjempefornøyde:)

Skrevet

er du her også, surpumpen!? hehe.... trodde du var opptatt med å håndvaske trusene dine

Skrevet

Hvorfor æsj? Det er da flotte kjøkken! Med god kvalitet. Mannen er tømrer å sier at ikea kjøkken er god kvalitet til en god pris ;o) Han har akkurat montert et hos svigermor og det blei da kjempefint! Vi har selv sett oss ut et fint kjøkken der vi godt kunne tenke oss. Du får mye for pemgene hos ikea!

Skrevet

Holder på å sette det opp. Kjempefint, gleder meg til å bruke det.

Skrevet

Hva slags kjøkken har du da "Vix, Sophie, Janne OG Aaron;o)"?

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt, og skal sette det opp på veggen til uka...

Har fått tak i snekker til å gjøre det da, for vi jobber og holder på å pusse opp resten av leiligheten... Så vi har rett og slett ikke tid...

Ikea skulle ha rundt 900 pr. enhet for å montere...

Men kjøkkenet er kjempe fint, og den eneste leverandøren (i vår prisklasse) som hadde de løsningene vi ønsket.

Vi sjekket priser hos mange leverandører, men fant ut at ingen lunne matche ikea på hverken pris eller på "geniale" og fleksible løsninger...

Eneste som kunne matche for vår del var hth-kjøkken, men de er laaaangt over vår pris-klasse gitt.....

Skrevet

Vi kjøpte Ikea kjøkken i januar i fjor og er veldig fornøyd. Vi hadde kjøkkenmontørene til å sette det opp. Vi mente at det er det beste slik at alt blir gjort rett og bedre når vi skal selge. Veldig fornøyd med jobben de gjorde og tilpassningene opp til tak og ellers der de måtte gjøre noen justeringer.

Skrevet

Har et stort ikea kjøkken som kom på 30 000,- umontert og fikk en snekker til å sette det opp for oss. Er knall fornøyd med alt!!!!! (Nå er jeg overmåtelig glad i ikea dine produkter generelt også da!)

I tillegg har vi satt opp ikea kjøkken i kjellerleiligheten som vi leier ut. Det satte mannen og svigerfar opp. Kom kanskje på 5000,-. Tror leieboerene er fornøyd med det også.

Skrevet

Vi har ikea kjøkken og er storfornøyde! Det er pent å se på, har god kvalitet, mange fine innsatser man kan kjøpe, fin demping på skuffene osv :) Mamma har norema kjøkken og andre vi kjenner har kvik, ser ikke noen forskjell på vårt og de andres..

Skrevet

Hum. Tror vi må ha et veldig stort kjøkken for vårt kom på 55 000 kr uten motering, rørlegger eller elektriker.

Skrevet

Vårt IKEA kjøkken kom på 33000 INKLUDERT alle hvitevarer :) Vi fikk hjelp til å sette det opp av min onkel som er snekker (og som ikke ville ha betalt). Utrolig fint, veldig praktiske løsninger, og veldig billig!! Hjelper på med lave priser dersom man skal pusse opp en hel leilighet! Hadde megler på besøk rett etter vi flyttet inn i leiligheten, fikk masse skryt for kjøkkenet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...