happy mum Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Har noen et godt råd å komme med for hvordan man kan øke melkeproduksjonen?? Jeg vet at man skal legge bebis til brystet oftere, men min lille pode er ikke så veldig interessert i å suge når det ikke kommer noe.. :o/
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Vet du!! Jeg sluttet akkurat å amme.. Det er så befriende! Ikke mer unger i puppen , melk som lekker og sex som blir ødelagt.. Ammet barna til de var nesten 3 men da sønnen min ble innlagt så ga jeg meg.. DEILIG!! MY BOOBS ARE OK!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 masse amming om natta pleier å funke. men det er jo litt slitsomt da
Loyloy Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Drikk the ... MASSER av the... Legg deg i sengen med ungen over helgen og la den sutte litt når den vil, og la være når den ikke gidder.... bare prøv og prøv... jeg har nettopp vært igjennom samme greia fordi jeg mistet melken pga brystbetennelse, og det virker altså fint... Det er møk-besværlig men virker....
Himmel og hav Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Akupunktur er effektivt. Vet også at jeg fikk primperan på sykehuset da jeg fødte. Det er en kvalmedempende medisin men har som bivirkning at den øker melkeproduksjonen. Ammete (lukter grass og smaker grass) skal hjelpe. Drikk nok vann. Noen påstar at vørterøl gjør susen. Lykke til! Flink du som står på!
happy mum Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2008 Jeg prøver å pumpe etter hvert måltid han spiser og innimellom ellers på dagen også, Men synes egentlig ikke det blir så voldsomt mye mer for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå