Gå til innhold

asos.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har bestilt derfra og hvor lang tid tok det ca før dere hadde varene?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å høre når monajenten fikk sitt:) Mannen min fant masse fine vintage t-skjorter og jeg fant noen kjoler :) MYYYYYYE fint!

Skrevet

:D ok. ja, de fleste kjolene er sååå korte at jeg ville følt meg som en tøs med de da men.. hehee.

Skrevet

haha. Pripne meg kjører på med tights under:)

Skrevet

håhå! er det noe jeg ikke kan fordra så er det tights! iallefall sånne bein-løse! *flire* godt folk har forskjellig smak asso!

men ja, mye fint der ja.

Skrevet

Me like:) Liker best tykke strømpebukser- så går mest i kjoler om vinteren og høsten for da kan jeg skjule celluliter bak røde strømpebukser. Hihi.

Drømekjolen i sommer for meg er en lang lett sommerkjole, litt hipieinspirert... Finner ingen som jeg liker da- men gøy å jakte!

Skrevet

det er en stund siden jeg bestilte noe der, men det tok i underkant av en uke... :)

Skrevet

er jo mange sånne hippie-kjoler i sommer da så det burde jo gå ann å finne en!! ;D røde strømpiser ja! tøft da! og strømpiser er cellulitters beste venn!

Skrevet

Synes faktisk at der var utrolig LITE som var pent på den siden der...Kanskje det er jeg som har rar smak?=)

Skrevet

Tok ikke så lang tid. Bestilte en veske og et belte. Litt smådårlig kvalitet kan du si. Frister ikke til gjentakelse. Vet ikke hvordan klærne er.

Skrevet

jeg synes det er pent, men ikke noe jeg kan gå med eller ville gått med om du skjønner. :D dessuten pleier de å ha bra sko, men må være tidlig ute for å få sko i de vanligste størrelsene!

hm. noe av tøyet er jo designertøy da, så jaggu best det er ok kvalitet! Grrr.

Skrevet

Et lite tips, sjekk ut denne siden: www.forever21.com

Der synes jeg de har masse fint. Har akkurat fått en kjole derfra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...