Gå til innhold

Drømmer dere noengang om andre menn enn deres egen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bråvåkner plutselig av at jeg drømmer om andre menn, fine, deilige drømmer om menn som jeg kjenner og som jeg syntes er sjarmerende, innimellom "fantasimenn" også som jeg aldri har møtt. Dette skjer ikke støtt og stadig, men jeg har perioder hvor jeg har sånne drømmer flere ganger i uka... blir litt skremt egentlig, jeg elsker jo mannen min, burde jo være han jeg drømte om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hele tiden, men drømmer mest om damer faktisk.

Skrevet

ja jeg drømmer sinnsykt mye om eksen min faktisk. det sitter inne enda, 6 år etter han dumpa meg. var så forelska i han og jeg ble knust da han gjorde det slutt. hjelper ikke at han ligner på brad pitt heller liksom.. men jeg elsker jo selvfølgelig mannen min, og vil ikke ha denne teite eksen tilbake uansett. men ja, irriterende.

Skrevet

jeg drømmer det av og til.. men aldri dagdrømming, noe jeg virkelig vil, kun på natta. og jeg tror virkelig ikke det er noe i det, for jeg drømmer at jeg har sex med personer som jeg virkelig IKKE kan finne tiltrekkende på noe som helst måte.. Jeg tror jeg drømmer det pga. angsten for å være utro. Aldri drømmer jeg dette om dagen, jeg elsker min kjære, og blir tilfredsstilt seksuelt av han.. tror det kommer av nyskjerrighet, da jg bare har vært md han kanskje? tenker ikke mer på det enn som så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...