Gå til innhold

Stellevesker fra ELLOS - veldig fine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. :)

har ikke kjøpt den, men var inne å så på den nå. Tror eg blir å bestille den, 229 va "ingenting" i forhold til mange andre eg har sett på..

Skrevet

Ja, ikke sant? Jeg vurderer å kjøpe den som heter Stelleveske stor modell. 249 kroner er jo kjempebillig i forhold til alle andre jeg har sett på.

Dersom linken jeg skrev inn ikke virker, gå inn på www.ellos.no, deretter på "Barn", og så på "Barnevogner & tilbehør".

Skrevet

ble usikker på hvilken av de eg vil ha.. hmm..

de ser bra ut begge 2..

Skrevet

Jeg bestilte den største. Greit å ha god plass. :-)

Skrevet

åh de var fine, jeg bestilte jeg også - takk for tipset :o)

Skrevet

Hehe, så tilfeldig! Satt og tittet på de på nettet for noen timer siden og vurderte å bestille den store weekendbagen - siden vi skal fly en del med babyen :)

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med dem,men måtte jo inn å titte på dem,synes de virket små jeg,men det er jo smak og behag,alt etter hvor mye enn er ute og hva enn trenger å ha med.

Skrevet

bestillte den i forrige ute :)

synes de var kjempefine :) den var jo rimelig i pris, så hvis jeg trenger å ha med meg mer enn det er plass til i veska får jeg ta det utenom :)

synes det er litt råflott med stellevesker til over 1000 lappen med min økonomi....

Skrevet

ikke helt noe for far å dra på tur med, tror han ville foretrukket en mer nøytral en, men jeg synes de er kjempefine, så på weekendbaggen, men klarer dere å se om den har noe håndtak/reim til å feste på vogna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...