Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Er det bare meg eller...? Den siste uka spesielt har jeg blitt helt ekstremt sippete... Tårene begynner å renne nonstop - uten grunn - opptil flere ganger om dagen. Og aner ikke hva som utløser det mange ganger... I dag f.eks. skulle jeg og sambo ut å handle, plutselig kommer tårene pressende på - og vi måtte gå ut i bilen å sette oss, for jeg bare gråt! Sambo stakkars vet ikke hva han skal gjøre... Kan være nok å sette på nyhetene, uansett hva som har skjedd, bilulykke, brann, flom i aisa, selvmordsbombere - you name it - selvsagt triste saker, men vanligvis begynner man ikke å hylgrine av nyhetene liksom... Begynner å tenke på de stakkars barna eller foreldrene eller ektefellene... Men trenger ikke være noen grunn heller, plutselig bare kommer tårene... Greit når jeg er hjemme med sambo, han har jo skjønt at jeg har blitt halvgæren, men alle andre... hehe... Var med venninnene på Sex og Singelliv-filmen - og satt å snufset fra begynnelse til slutt... hehe:) Jaja, det går vel over:) Har ikke så mange andre "plager" så noe måtte vel jeg få også...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hehe... må bare le litt jeg... Så for meg en gravid dame med stor mage som sitter og gråter til Sex and the city på kinoen, knis... Skjønner at det ikke er noe moro å plutselig begynne å gråte når man er ute blandt folk. Jeg er ikke en person som liker å gråte foran fremmede, er ytterst få som får være i samme rom som meg når jeg gråter. Går alltid bort hvis jeg skulle begynne å gråte i andres nærvær. Jeg har heldigvis ikke fått slike plager (enda?), men om det skulle skje får jeg bare tenke at det er for en god sak i alle fall. Ei jeg kjenner fikk dette tidlig i svangerskapet, pluss at hun er et veldig følelsesmenneske fra før. Og hun storgråt da hun fortalte familien sin at hun var gravid, og de så bare forskrekket ut og lurte på om hun var lei seg for det... Hehe... Ikke så greit å være gravid alltid, men vi er i alle fall verdens lykkeligste Ønsker deg lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå