Gå til innhold

Det styggeste navnet? et stygt innlegg!!


alvilde

Anbefalte innlegg

tenk å komme med mange navn som kansje vi andre her inne har personlig forhold til,å legge de under det styggeste navnet.

det syns jeg er stygt gjort av deg/dere

 

å vi skal liksom være våksne her inne?? ærlig talt!

 

jeg måtte bare få det ut!

men det er MIN mening da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å ta det litt humoristisk. Dette er jo en navnedebatt, vi ville jo ikke ha ytret det til noen som hadde valgt et navn vi ikke liker.

Personlig synes jeg det er like interessant å se hvilke navn folk ikke liker som hvem de liker: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Prebs. Vil du være med på leken, så må du tåle steken! Dette er en navneDEBATT = disputt, drøftelse, feide, ordstrid. Dessuten morsomt å se hvor ulikt et navn kan oppfattes, og hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også enig her. Her må man tåle alle synspunkter. Jeg har fått hore alt fra at navnet vi tenker på 'hores ut som et hunde navn' til at det er 'verdens flotteste navn'. her må man ta det som kommer og sitte tilbake og tenke og forme sin egen konklusjon. Vil du kun hore positive tilbakemeldinger på navn, spor fam. og nære venner, he-he. De sier (nesten) alltid at de er fint uansett for og ikke såre deg. Disse damene her inne aner ikke hvem du er, og er derfor bare ærlige og objektive. Fint synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

partyoffive: Du vet vel at du har en "ø" på tastaturet ditt eller???????

 

Er forøvrig fullstendig enig med HI. Helt uinteressant å diskutere "det styggeste navnet". Det ender bare med at dere sårer andre. Dere forsvarer det med at det er en navnedebatt og at man da må tåle dritten, men dere prater dritt om folks navn som ikke har bedt om deres mening også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man ikke vil bli utsatt for å høre noe stygt om et navn man liker kan man jo bare la være og lese sånne innlegg da...

om noen sier william er kjempestygt og høres ut som sånn og sånn så gir da vel jeg f***...jeg syns det er fint og jeg har kalt sønnen min det,om noen ikke liker de så er nå det dems sak jeg blir ikke akkurat lei meg om de sier det til meg heller...alle har forskjellig smak og vi må bare respektere det åkkesom,ikke ta alt så inn over dere...

mange av de navnene som blir nevnt i slike debatter er jo rett og slett ondskapsfulle å kalle barna sine også,så kanskje det er bra med slike debatter slik at de hormonelle gravide får litt andre syn på navnene de bare eeeeelsker....jeg var selv innom noen ganske grusomme navn under svangerskapet,men etter å ha tittet litt her inne og sagt navnene høyt fikk jeg andre tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...