Gå til innhold

Rare lyder fra bekkenet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til er d akkuratt som om d "knepper" i bekkenet mitt når babyen beveger seg. Hva kommer den lyden av? Er i uke 31.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner egentlig ikke..men d kan jo være at bekkenet er jo mer tøyelig,å "beveglig" nå i svangersk..så d kan jo være at d er litt leeløst :)?

Skrevet

Det er et typisk symptom på låsning eller skjevstilling i bekkenet forklarte min kiropraktor meg...

I mitt forrige svangerskap klikket det når jeg gikk og bøyde meg og avogtil var det akkurat som beina sviktet under meg etter at det klikket i bekkenet. Dette svangerskapet går jeg til kiropraktor og har ikke hatt en eneste klikkelyd i bekkenet mitt...:)

Har du bekkenløsning som gjør vondt?

Skrevet

Oj.. jeg bare kaster meg på denne tråden for mitt bekken smeller, eller knepper også når jeg gjør bestemte bevegelser, men jeg tør ikke gå til kiropraktor nå i svangerskapet selv om jeg har vært før. Jeg syns nemlig kiropraktorbehandling er litt brutalt. Går du til kiropraktor nå i sv.skapet lailaelin? Har du råd å komme med eller bare "knekker" kiroporaktoren på deg? Tror du det går å bli bra igjen etter fødsel? Dette er mitt 2. barn og jeg ble ganske bra etter sist, selv om det tok et år.....

Skrevet

Det er jo ikke farlig å gå til kiropraktor bare fordi man er gravid...jeg gikk ikke til kiropraktor i sist svangerskap og har fått svi for det.

Bekkenet mitt på høyre siden er blitt kronisk skranglete og bare går i lås hvis jeg ikke holder det ved like hos kiropraktor.

Jeg syns manuellterapi er nifst jeg. Gikk til manuellterapi etter sist svangerskap og etter noen behandlinger byttet jeg til kiropraktor for det var mindre brutalt....

De fleste blir bra igjen etter fødsel tilogmed de som har sterk bekkenløsning....men de som blir bra igjen etter fødsel og som ikke går til behandling blir som oftest særdeles dårlige igjen hvis de blir gravid igjen....

Skrevet

jeg har også gått til kiropraktor gjennom hele svangerskapet,og hadde nok vært lenket til senges om jeg ikke hadde fått behandling. Klarte nesten ikke gå en stund... Kiropraktoren er veldig hensynsfull ift graviditet, og gjør ikke noe som er skummelt. :) Bekkenet mitt knekker og smeller mest når jeg skal snu meg i senga om natten...

Annbefaler deg kiropraktor om du får vondt eller gangvansker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...