Anonymor Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 jeg leter etter utradisjonelle klær til Jenta mi. Spesifikt : T-skjorter, gensere , body med kul skrift på .. F.eks Love Made me.. osv... Noen som vet sider hvor de selger slikt??
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 rockmybaby.com retrobaby.com nappyhead.co.uk eller lag egen på cafepress.com spreadshirt.com osv
Ned 20,4kg.. Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Fant en t-skjorte på Kapphal med skriften: MY DAD ROCKS... Syntes den var genial. På Reflex Sørbø fant jeg en body med skriften: Jeg har verdens tøffeste onkel. På Solid! har vi funnet mange tøffe bodyer med kul skrift, bla.: My real dad is in prison. Houston, we have a problem. I was born and all i got was this lousy body. Disse bodyene kan du også betille på: www.uglycc.com (Syns disse er tøffe også fordi det er 2 norske mannfolk som står bak.) De har også bodyer som ser ut som lusekofter.. Med hver body man bestiller får man med en liten dresspose med bodyen inni.. Kjempe søtt..
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Du trenger ikke dra lenger enn til Cubus, Lindex, H&M og Kappahl for å finne slike klær, det er jo akkurat slikt som er populært for tida. Har sett massevis av kule klær med f.eks I love milk, Milk built this body, Junior has it all. My dad is the best, I love mum osv, osv osv osv i de vanlige butikkene det siste året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå