en mamma:) Skrevet 21. juni 2008 #26 Skrevet 21. juni 2008 hva er galt med å være hjelpepleier forresten?? trenger vel ikke å være dum for å være det..... tror du bør revurdere tankegangen din her!!!!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 21. juni 2008 #28 Skrevet 21. juni 2008 Hva med å be mannen om å hjelpe til litt da? Eller ansette ei vaskedame? Eller å ta seg av klesvask og oppvask selv istedenfor å sitte foran pc'n?
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #29 Skrevet 21. juni 2008 Vet ikke om du kjenner min historie men jeg har fått redesignet hele underlivet mitt pga en jævlig fødsel som mest sansynlig har gjort sønnen min hjerneskada.. Jeg må sitte mye i ro etter alt dette og ja, helt klart hjelper mannen min meg mye, men han kan ikke sette på en ny maskin mens de to andre fortsatt går.. IQ!
Gemini77 Skrevet 21. juni 2008 #30 Skrevet 21. juni 2008 Få mannen til å vaske disse trusene dine for hånd da vet du.. :-) Vi har alle problemer og er slitne til tider, men det gir oss ikke noe mer rett til å tråkke på andre og komme med slike nedlatende holdninger.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #31 Skrevet 21. juni 2008 Vet du, gemini, tror det er oss hvite som tar dette ille opp. Mannen min er afrikaner og ble ikke støtt...
Gemini77 Skrevet 21. juni 2008 #32 Skrevet 21. juni 2008 Kanskje fordi han kjenner deg og vet at du ikke mente det? HVis du hadde spurt mange andre fargede, tror du ikke de ville ha reagert?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 21. juni 2008 #33 Skrevet 21. juni 2008 Nei jeg kjenner ikke historien din, og jeg aner ikke hvem du er. Jeg kunne kanskje hatt litt sympati med deg, om det ikke hadde vært for væremåten din. Bare det å slenge på "IQ!" på slutten av et svar... Hjelpes, det var sånn vi snakket i fjortisalderen! Man kan fint brette klær og ta oppvasken samtidig som vaskemaskinen går
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #34 Skrevet 21. juni 2008 Ja, men jeg ser jo at du har bare et barn. Da har man litt mer overskudd, særlig når ditt barn ikke er pleietrengende. Syns du er frekk som nevner at mannen min m åhjelpe. Menmen, er vel fordi halvparten av mennene her inne ikke gjør en dritt, det ser jeg jo på innleggene her.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #35 Skrevet 21. juni 2008 Du dama, skaff deg en sånn en og slutt å syt'a: http://www.miele-professional.no/product.cfm?path=3,11&pcat=39,138&id=855
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #36 Skrevet 21. juni 2008 10kg? Søt du. Tre barn, et pleietrengende, to aktive jenter, + mannen + meg + bonusbarnet? + alle sengesettene, pledd, håndkler? Vi har en som tar 10kg. Det holder ikke.
en mamma:) Skrevet 21. juni 2008 #37 Skrevet 21. juni 2008 skjønner saken din, men du framla den på en litt "feil" måte synes jeg... vi alle har vel vårt å stri med!!
Pysa Skrevet 21. juni 2008 #38 Skrevet 21. juni 2008 i mange afrikanske land betyr neger undermenneske eller slave. folk fra disse landene vil gjerne reagere negativt på dette begrepet. andre afrikanere/svarte har ingen problemer med det samme ordet. i noen miljøer er det greit å kalle hverandre hore/bitch . jeg syns ikke det er greit å bli kalt det.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 21. juni 2008 #39 Skrevet 21. juni 2008 Jeg spurte om du ikke kunne BE MANNEN OM LITT HJELP! Sa ikke at han MÅ noenverdensting! Hva vet du om jeg har overskudd? Jeg lirer ikke av meg usmakeligheter her for det samme åssen dagsformen er. Pleietrengene unger eller ikke... Jeg er alenemamma, har en kronisk sykdom OG svulst på hjernen!!! Håper du står opp med det andre beinet i morra....
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #40 Skrevet 21. juni 2008 er aldri ajour med klesvasken jeg heller..... men overlever jo:) Møkkete klær går virkelig ingen steder.
Loglady Skrevet 21. juni 2008 #41 Skrevet 21. juni 2008 Forsvinner humoren med fødselen hos de fleste her, eller? Makan til pripperi.
Morcheeba Skrevet 21. juni 2008 #42 Skrevet 21. juni 2008 Typisk DiB å komme med 100 sjokkerte og lynforbanna svar til noe sånt. Ikke bry deg om dem, den ironien var ikke vanskelig å skjønne. Ting det er lov til å spøke om her: , ... oj ... var visst ingenting. Husk å være politisk korrekt. Ihvertfall på utsiden:)
Gemini77 Skrevet 21. juni 2008 #43 Skrevet 21. juni 2008 Ikke her iallefall, for jeg holdt på å le meg ihjel av den siste setningen til Pysa.. Beste utsagnet jeg har hørt på lenge.. :-) Men jeg personlig syns ikke det er noe morsomt med rasistiske vitser og nedlatende holdninger.. Kanskje det bare er meg... og noen fler her inne..
Pysa Skrevet 21. juni 2008 #44 Skrevet 21. juni 2008 er det helt utenkelig at det er noen her inne med mørk hud? tro hva de tenker om slike "morsomheter"?
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #45 Skrevet 21. juni 2008 ha ha, tenker Vix tåler såpass ... eller hva? Med superhøy IQ og utdannelse skjønner hun jo at hun kommer til å få litt liv med en slik kommentar ut fra det blå.
Loglady Skrevet 21. juni 2008 #46 Skrevet 21. juni 2008 Gid igjen. Tror det er viktig at man øver opp ironiforståelsen sin i denne verden.
melkekua™ Skrevet 21. juni 2008 #47 Skrevet 21. juni 2008 Er du her igjen??? Lørdagsunderholdning idag også ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå