Gå til innhold

Noen som har barn med små hode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill å svar her. Jeg er så bekymret gor ungen min som har lite hodet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Minn sønn har alltid hatt ganske lite hode, men det begynner å gå seg til nå. Hehe. Helsesøster hadde vel sagt ifra hvis det hadde vært unormalt lite regner jeg med. Hvor gammel er barnet ditt og hvordan er hodeomkretsen?

Skrevet

Barnet mitt er 19 mnd og har en hodeomkrets på 43. Helsesøster har sagt ifra hver gang vi har vært på kontroll at hodet er lite, men hun tror ikke d er noe galt. Men nå var d jeg som sa fra at jeg ville ha utredning istedet for å høre at d er for lite hver gang. Har nå vært på sykehuset, å vi fikk beskjed om at vi skulle få time til røntgen så fort som mulig. Hun utvikler seg normalt, men de ville undersøke videre alikevel. Jeg er så bekymra!

Skrevet

jeg oså får alltid beskjed om at jenta har lite hue men. hennes hode er også 43 men hun er bare 12,5 mnd.

Skrevet

fikk høre at jeg egentlig burde ha kommet tidligere, så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet fordi jeg ikke har sagt ifra tidligere.. selv om d egetlig er helsesøster som burde reagert å henvist. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt ifra nå, finner de ikke noe galt så er d iallefall ute av verden å ingen trenger å si noe mer om d. Jeg håper bare henvisninga kommer fort, for jeg tenker på dette hele tiden.

Skrevet

dytter litt jeg. håper på flere svar

Skrevet

Jenta mi ble målt ved 9 uker og var 39,5cm.

Skrevet

mini har ikke lite hode, men hans vokser ikke. sluttet så å si å vokse i juli i fjor, å hodeomkretsen er nå 45. han er 19 mnd.

men vært til røntgen, å alt var ok. han er flat i bakhodet, og er bredere på tvers av hodet enn på langs. så derfor, pga hodeformen hans, så kan ikke hans hode måles etter de skjemaene til hoder som har normal form, sån med kuppel på baksiden da.

hvilken form har hodet til barnet ditt?

Skrevet

fikk beskjed om at hun hadde vanlig hodeform

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...