Gå til innhold

Fint hotell i sentrum av Amsterdam..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen ideer?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde på et gammelt, men utrolig pent og sjarmerende hotell midt i sentrum, men jeg husker ikke hva det heter. Skal google litt, så finner jeg det sikkert=)

Skrevet

ok! frister litt med det som heter lloydhotel men det er litt dyrt, egentlig er alt dyrt i amsterdam!!!

har lyst å bo på husbåt også, men er sååå dyrt det også daaaa! hmf. Skulle valgt en annen by tror jeg. hehe.

Skrevet

Det er en skikkelig in restaurant der på en båt. De har senger istedenfor stol og bord, og de serveres visst byens beste mat. Husker ikke hva det heller hette....hukommelse som en gullfisk=)

Skrevet

ja, du er jo hjelpsom i dag!

først er skjørte for langt og nå husker du ikke en dritt! fnis!

Skrevet

Definér fint?

Freeland er min favoritt når det kommer til billig og mer enn bra nok, dessuten supersentralt. Men det er ikke fint-fint, liksom.

Skrevet

Hehehe...skikkelig borte vekk i dag! Trøtt som ei strømpe, pga lite søvn i natt=) Men går jeg å legger meg i skapelig tid? Neeeida..=)

Skrevet

pila!

fint, ala du trenger ikke dele do og bad med naboen på gangen!! Hehe.

Skrevet

Da er det kurant: www.hotelfreeland.com Det ligger i en shabby, men ikke skummel, sidegate rett ved Leidseplein. Overstrømmende hyggelig betjening, noe under middelmådig gratis frokost, rene og pene rom med uhyre kitsch interiørdesign, egne bad, billig, supersentralt.

Skrevet

Veldig, veldig nederlandske trapper forresten, så ikke stedet om du skal ha med barnevogn.

Skrevet

pila

sjekket og synes ikke det var sååå billig i forhold til "finere" steder, men om det er veldig sentralt så er jo det flott! hehe. frokost ja, dutch frokost er kanskje ikke så mye å stå etter. jeg ønsker meg crossiants i sengen liksom.. ;p

Skrevet

;p ja så det! bratt trapp ja! nej, det er kjææærestetur gitt!

Skrevet

Med den beliggenheten, så. Ellers mener jeg forresten at Haarlem er koseligere enn Amsterdam, i hvert fall i turistsesongen, og at man der bør bo på Hotel Amadeus på Grote Markt, men det er en åpenbar digresjon (skjønt en digresjon som ligger et kvarters togtur fra Amsterdam og bør vurderes).

Skrevet

takker for tips. skal sjekke litt vi! har hørt det er litt trangt om plassen i amsterdam ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...