Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Nei nei nei, jeg har leid i am legend og er alene hjemme, jeg trodde ikke den skulle være så skummel. Nei nei nei, dette går ikke. Prøve å konsentrere seg om dataen, for akkurat nå var det helveta skummelt. Nei nei nei, nå ble det trist også
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 hvis du vil kan jeg dra og leie den også,jeg er også alene hjemme. å jeg er akkurat sånn som deg ang. skummel osv,reagerer helt likt :-/ da blilr det nesten som å ha selskap? :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, ja den skremte meg også, men ble mer sånn deilig redd! Vær glad du ikke leide The Ring eller noe i den duren, den skremte meg virkelig. (Javisst, lettskremt jeg..) Men håper du slipper å sove alene i natt,da:)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Det gikk bra:) Den var ikke så ille:) Mannen min kommer hjem fra jobb i tre-fire-fem tiden, så jeg må sove alene til da:o
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 hehe.. såg den nettopp.. bare hold deg for ørene når du hører på musikken at du snart kvepper.. gjør alltyids eg hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå