Gjest anouschka with Love Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 -Forgasser'n på bilen har streika og må fikses -Displayet på 5ooo kroners mobilen min fra jobben er knust av niesen min på 2 og min datter på 9 måneder etter to fall i gulvet -Skattepenga mine på nesten 30 lapper kommer ikke før 15 oktober fordi surrehue meg trodde de ikke trengte nye legeattester til særfradraget But I couldn't care less! Føler meg så glad og lykkelig. Det er sommer, mye regn vel og merke men bakom skyene er himmelen alltid blå . Jeg har møtt en fyr som jeg ikke vet noe mer med ennå, stresser ikke, tar gjerne noen flere kaffe før jeg gjør opp en mening. Det blir en fattig sommer, delvis uten telefon, bil og snaut med penger. En skikkelig lærepenge fordi alt er til 7 og sist min skyld, men også utrolig deilig å kjenne at MIN sanne glede og Lykke avhenger av andre ting enn ytre omstendigheter . Sender mange gode ferie vibber til alle dere der ute! God sommer jenter (og alenepappa!)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 God sommer frøken, og lykke til med loverboyen uansett hvordan du bestemmer deg for at det skal bli
alene pappa Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 kjipt med bilen og tlf da. stresser med bilen jeg oxo. skal på eu-kontroll og må bytte foringer (10000 kr) og tlf streika, men får ny på mandag håper jeg. blir en fattig sommer her også, men men... god sommer )
Mamma+2 Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Beundrer deg for dine positive tanker.....prøver her og så godt jeg kan... Ønsker deg en God SOmmer...og håper kjærligheten smiler til deg
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Tusen takk for det! Håper bilen din blir reparert og fin igjen alenepappa. Ny mobil allerede til mandag er perfekt. Får ordne meg en lånetelefon jeg også . Kjapt innom, har barnefri noen timer og da skal det meste ordnes . Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå