Gå til innhold

Noen fra Øst-Finnmark her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:-)

Skrevet

x vardøværing her

Skrevet

Og jeg er enda en fra Øst-Finnmark...

Skrevet

noen som tørr i skrive korr dæm kommer fra da? kunne jo vært qult da.. eller..?

Skrevet

Båtsfjord hær. Men vil ikke si kæm æ e enda, førr e så kort på vei :)

Skrevet

har bodd i kirkenes i 1 år, grusomt klima.. med astma, klarte jeg ikke gå ut av hybeln enkelte daga.. gikk på skole på hesseng.

Skrevet

båtsfjord bor det mange kjenninga.. hehe.. men de fleste har jo gått på skole i vardø en eller anna gang..

Skrevet

Her e enda en vardøværing.. ;-)

Skrevet

Heia lille spire fra vardø... æ e å født i 1980 å e fra vardø...!

Kjenne vi hverandre?veldi sannsynli... hehe

Skrevet

Kirkenes hær :-)

Skrevet

Dokker som e fra øst-finnmark, skal ungan dokkers å vokse opp her? beste sted på jord!

katti har dokker termin..? æ har i jan.09

Skrevet

Har termin i august :)

Å nei, skal nok ikke la dem vokse opp her. E mæst fordi æ e dritlei Kirkenes, så nu glæde æ mæ bare til vi ska fløtte.. Men d blir ikke før lillegutt e et par mnd.. :) - Men man ska jo ikke se bort i fra at vi vende nesa nordover igjen etter et par år :)

Skrevet

du fra vardø, vi kjenner sikkert hverandre.. hvid du e ækte vardøværing, har vi gått i samme klasse.. hehe 80 mod æ å. send pm du

Skrevet

Gutten våres ska vokse opp i Kirkenes ja :-) syns d e fantastisk nydeli hær oppe!! å vi har all familie hær i tillegg ;-)

Termin e 9.november, sååå længe til, men samtidi ikke ;-)

Skrevet

vardøjenta.. e du her?

Skrevet

takk for dytting.. hadde vært morro å sett hvem denne anonyme vardø jeta er, da vi er like gml :o)

Skrevet

vardø jente.. hvis du vil fortsette å være anonym , er det greit altså. bare si i fra ;o)

har laget ny bim konto, da jeg aldri fikk ordnet Min side, bare fatal error der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...