Nordlyspar♥ Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 skal lage hånd/fot-avtrykk av lillesnupsi her hjemme. Og nå trenger jeg en oppskrift på trolldeig, er jo en million år siden jeg laget det sist, hehe.. må være en som ikke har for mye salt i seg, da det blir for kornete.. skal bruke trolldeigavtrykkene som form, og helle i gips etterpå... så den må jo slippe gipsen etterpå også... takk
trillemamma Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Du finner mange oppskrifter på nett. http://www.goboken.no/t/Page____412.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå