Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Hvorfor får vi det gratis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga da kan dem trekke kunder til studio. Dem er kjent for å ha DYRE bilder til salgs etterpå, så på ett eller annet vis må dem jo først få tak i kundene... :-)

Skrevet

Vi har prøvd og bildene ble nydelige. Grunnen til at vi får det gratis er at de likevel tjener MASSE på det. De tar nemlig en hel mengde forskjellige bilder av våre små gull, sittende, liggende, i sinkbalje, i mors armer med far stående bak, hodet liggende i mors hender etc. Helt fantastisk fine bilder, og så setter de dem sammen i flotte "montasjer", legger på sånn fint lys så dere ser litt engleaktige ut etc. Man klarer simpelthen ikke å begrense seg til et bilde (med mindre man er usedvanlig strukturert og streng mot seg selv). Ender gjerne opp med både det ene og det andre bildet. Og når de da er Norges dyreste fotografer og vi er stolte foreldre til verdens nydeligste nurk så tjener de på det ja.....

Skrevet

Vi har vært! Joda, det er gratis, både fotograferingen og ett lite bilde! Og joda, de gir det gratis fordi de fleste faktisk kjøper ett bilde eller to. Og det er DYRT! Men du må da ikke kjøpe. Men vi skulle ha bilde av snuppa likevel. Og det ble rimeligere for bare bildet på fame enn dersom vi skulle betalt fotografering, visning OG bilde en annen plass hvor bildet i seg selv egentlig var litt rimeligere......

Skrevet

Ja,det var det jeg trodde:) Men gøy alikavell! For nå har jeg en unnskyldning til å få med meg samboeren min på fotografering!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...