Gå til innhold

Blankt tykt slim - slimpropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld kom det en del blankt tykt slim da jeg tørket meg etter å ha tisset. Ikke veldig mye, men ikke vært plaget med utflod, så lurer på om dette kan være deler av den berømte slimproppen? Noen som vet? Er 11 dager til termin i dag - synes også babyen er roligere i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også fått dette, startet for litt over en uke siden eller noe, er 35+4 på vei nå, å det renner så å si konstant av meg, gjerne hvis jeg har ligget lenge på ryggen å reiser meg, da kan det komme en del, noen ganger kjennes det ut som om jeg har tisset på meg. men det lukter ingen ting, å har hatt utflod før men den har alltid hvert litt hvit aktig, aldri helt blank, å kjempe klissete, det som kommer nå er gjenomsiktig og klissete (tyggis aktig) noen som vet hva dette er??? er første gang jeg er gravid! å har ikke rukket å spørre legen om dette ennå...

Jeanett:)

Skrevet

Skal ikke skremme deg jeanett88, men det er ikke fostervann du lekker? Da skal man iallefall si ifra... Jeg trodde jeg tissa på meg sist når vannet gikk, men fant ut at det var vannet. Da spurte jm meg om jeg hadde lekket tidligere, og da jeg sa ja i hele ettermiddag/kveld, ble hun litt streng og sa at jeg skulle ringt tidligere. Men hvis det er tykt slim er det jo ikke vannet da.

Skrevet

huske ikke kordan uke æ va i men, har selv hatt en del utflod og opplevde noen gang at det kom litt blankt slim også..flere gnag!. men om dette va en del av slimproppen det vet æ ikke dessverre...

Skrevet

Ei venninne av meg opplevde blankt slim da blodproppen gikk. Var ikke farge på hennes, så kan være deler av den. Men du kan jo høre med jordmor evt for sikkerhets skyld i tilfelle lekkasje av fostervann...

Skrevet

Slik så slimproppen min ut når den gikk, to dager før jeg fødet!

Lykke til!

-Og glede deg!!!

Skrevet

hm regner ikke med at dette er noe farlig da, så får vell bare spørre jm neste gang! men takk for svarene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...