gromjinta Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Noen som kjenner til den? Vurderer å søke der, på grafisk design, men vet igrunn ikke noe om hverken skolen eller faget. Synes bare det ser litt "morsomt" ut. Er det på linje med næringsakademiet? eller er det helt annerledes? Håper noen kan hjelpe meg.
LisaColli Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 jeg har gått der nå i 2 år, på illustrasjon. bra skole, og grafisk design er kult da:) du bør være litt kreativ og interessert i sånne ting da. det er mye jobbing på mac. vet ikke hvordan næringsakademiet er jeg.
gromjinta Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Er jo litt spent, da. Kan jo ikke tegne engang...., (og hva er mac;-) Noen sjanser må man jo ta her i livet:-)
gromjinta Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Noen andre som har studert grafisk design?
MiniBassen Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Om du vil ha jobb etter endt utdannelse, er det så og si bare Westerdals som gjelder... En knallgod skole med et solid rykte som blir foretrukket fremfor de andre kreative skolene. Om det er 2 kandidater til en jobb, er det h*n som har gått på Westerdals som får den... 99% av gangene...
MiniBassen Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Nå har jeg tenkt på skoler i Norge. I utlandet er det også masse bra! : ) Bl.a. Berghs i Stockholm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå