Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Har prøvd ut alle kjerringråd og kinesiske fødselskart og tenker masse på det! Synes liksom det er så rart ikke å vite om det er en liten guttebass eller jente der inne. Tidlig i svangerskapet var jeg sikker på jente, men legen mente gutt på UL i uke 11. Så sannsynligheten sier vel gutt, selv om det er tidlig å si... Er over to uker til ordinær UL!!! Hva tror dere dere får, og hvorfor?
KaWi Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg hadde veldig "jentefølelse" i begynnelsen, men nå aner jeg ikke... Er veldig spent på å møte dette vesle som holder til i meg da og som sparker litt i hytt og pine =) Så svaret er: jeg aner ikke, men folk rundt meg sier at det blir en jente... Er 24+5 i dag og nærmer meg stadig "møtedatoen" =)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Ville du ikke vite på UL eller kunne de ikke se? Hadde blitt gal...
Mamman til A&D Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 i forige svangerskap viste jeg bare plutselig en dag, at det var en gutt.. denne gangen føltes det som ei jente, og hadde store problemer å finne fine guttenavn.. og. det er ei jente )
KaWi Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Pappa'n vil ikke ikke vite, og på ul spurte jordmoren om vi ville vite det, Sa som sant var at JEG gjerne ville vite det, men at sambo ikke ville... Da så hun på meg, med glimt i øyet, og sa: Da får ikke du vite det heller, for får du vite det, så vet han det før dere kommer ut på parkeringsplassen... Og det hadde vært sant det, kan ikke holde munn om noe sånt gitt! Men fikk en støkk her ang. kjønn. Har en venninne som nettopp har fått barn, hun fikk vite på 2 ul at det var en liten jente, så rommet ble malt rosa, rosa klær kjøpt inn, navn funnet, og så kommer det til verden en skjønn vakker liten gutt! Så akkurat nå er jeg enig med sambo at det er greit å ikke vite =)
har4barn Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Vi skal på ul i morgen. Håper de ser at alt er bra og at de ser hvilket kjønn det er . Har to jenter og en gutt fra før, så¨her spiller det ingen rolle hva det blir. Har en liten jentefølelse pga mye fett rundt ryggen, rumpa og hoftene. Hadde ikke det med gutten, så det blir morsomt å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå