Gå til innhold

Dere som har pussa opp bad....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye brukte dere på flis og utstyr (fliselim, fuge ++) og hvor stort bad har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5,5 kvadrat, brukte 80 000+arbeid. Med møbler, toalet, badekar ol

Skrevet

Men bare flisen og det man trenger til den da? Vist du husker....

Skrevet

Vi holder på å pusse opp bad på ca 10 kvm, flis, lim, fugemasse, primer, duk, membran, sluk muffer o.l, flisekryss (tror jeg har fått med alt nå) kommer på ca 25 000 når du skal gjøre jobben selv....

Skrevet

Vi har 3 kvm bad og brukte ca 8 tusen. Gjorde jobben selv.

Skrevet

mente 4 kvm bad.

Skrevet

Vi har veldig stort bad.. 19 kvm. Husker ikke helt va det var vi brukte på flis, flislim, fugemasse, silikon å slikt jeg men kan tippe på en 26 000. Sambo er ikke hjemme så får ikke til å spørre han men tror det var noe i den duren.

Skrevet

badet er 10-11 kvm kjøpte flis til 500 for veggene og 600 for gulvet... Det kom på ca 40000 inkl flislim, fugemasse og membran. Avrettingsmasse kostet 2000 kr ca..

MEN vi fikk det snille søskenbarnet mitt som er murmester til å gjøre alt, inkl å kjøpe det, så vikk 50% rabatt :o) og gratis arbeid. Kom på ca 80000 til sammen med dusjkabinett til 10000, innredning til 10000, håndkletørker litt møbler, elektriske kostet 9000 ca, rørleggeren husker jeg ikke...

Skrevet

menter 500 kr pr kvm og 600 kr pr kvm

Skrevet

Det er billigere for flis i finnland(og kanskje i sverige) hvis dere bor i næheten av de landene. Vi kjøpte i finland til det ene badet, og på aner ikke hva det heter, men de selger utrolig rimelige fliser der, økonomiflis? nei, det hørtes feil ut... de har en butikk i lillestrøm(mener jeg det var) og sikkert mange andre plasser. Vi bor i finnmark, og var utrolig heldig å hadde kompiser med 2 "tomme" biler som skulle nordover i fjord sommer.

Fliselim anbefales ikke å kjøpe i finland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...