Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg hadde kjøpt merkeklær til poden, og det passet ikke så godt inn nå når vi skal spare litt, vi holder på med husprosjekter som koster mye penger. Det var nå forøvrig på salg også, jeg var temmelig fornøyd med gode kjøp, barnehageunger spiser jo klær. Selv har han nylig kjøpt noen gensere til døtrene sine, som de absolutt ville ha. Jeg sa nei, de kommer ikke til å vare, og de har lagt i skapet siden den første uka, for de var faktisk ikke så fine. Jeg nevnte ikke det til han, og begynte ikke å krangle, men vi blir liksom aldri enig om hvordan vi skal bruke pengene våre. Jeg sa heller ikke at jeg fikk en tusing fra foreldrene mine når de var innom, for å kjøpe noe vi trenger til gullgutten, de vet at vi sliter, og har lyst å hjelpe til litt. Jeg ble sur når han ikke unner gutten vår det samme som han unner jentene sine. Ble skuffa å lei meg.
*Andreapus* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Er jentene hans? men sønnen din? eller er sønnene deres? Jeg ville nok blitt syr ja.. Og kjeftet tilbake vis han hadde kjeftet på meg.. Men er jo ikke noe dere kan gjøre med det som er gjort nå. Men dere kan sette dere rolig ned dere 2 og snakke sammen og lage ett budsjett sammen.. som dere SKAL begge holde dere til, til dere er oppe med økonomien..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 dere bør absolutt sette dere ned å bli enige om hva dere skal bruke pengene til og bli enige om hva dere bør forhøre dere med den andre om før dere kjøper noe, da slipper dere slike krangler
*Andreapus* Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Aha.. Gikk litt surr i hvem som var hvems der.. men ville satt meg ned og laget budsjett så slipper dere krangler, eller da vet dere hva som kan brukes og hvor mye på hva.. men skjønner at du ble sur når han kjeftet på deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå