Gå til innhold

Er så redd for MA, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min første graviditet og er nå 11+3.

De første ukene hadde jeg ømme bryster, litt kvalme og var ganske trett. fra ca uke 8 har jeg nesten ikke kjent noen symptomer, brystene har ikke blitt større, er ikke kvalm og merker liksom ikke at jeg er gravid. Noen som vet hvor vanlig det er med MA? Har tenkt så mye på dette i det siste...

Skal snakke med jordmora på mandag, men hun kan vel ikke konstantere noe uten UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal gå å bekymre deg :) Symptomene kan komme og gå. Jeg hadde selv en MA i april, men fikk noen indikasjoner på at noe var galt - det begynte med litt brunlig utflod som gikk over i litt blodaktig. Dette kom og gikk helt til jeg var på UL i uke 10 - da hadde fosteret vært dødt siden uke 6 - omtrent da var det jeg begynte med utflod.

Jeg merket ingenting på at symptomene forsvant - de vedvarte litt etter at alt var over.

Det kan nok være lurt å snakke med jordmora di, så kan muligens hun berolige deg :)

Ønsker deg lykke til i svangerskapet!

Skrevet

hei!

du har kommet såpass langt på vei at det er helt normalt at symptomene avtar...lykke til videre;-)

Skrevet

Takk skal dere ha!

Er så tungt og gå rundt og bekymre seg hele tiden. Har jo ikke blødd noe så jeg må bare satse på at alt er vel.

Lykke til med graviditeten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...