Gå til innhold

Hvorfor er dere så hysteriske???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes allt dette snakket om farger på gjesters antrekk er helt bak mål. Det er uansett ingen som overgår bruden og brudgommen denne dagen....

Tenk om alle som gifter seg i bunad skulle drive på sånn??!! "Du kan ikke gå i brylluet vårt i bunad...for det skal jeg ha"...ehhh!!

Synes det er for dumt at folk som da har en penkjole, men i feil farg i tilegg til gave og oppmøte skal måtte kjøpe nye klær oxo.

Skjærpings!!!

Denne dagen er brudeparets...vi gifter vel oss for vår egen del, og kan gi 17 i hva andre har på seg, så lenge vi føler oss flotte!!

Slapp av og nyt dagen, slutt å bekymre seg over andres antrekk(om det da ikke ER brudekjole;)).

Det er nå i alle fall min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skev det samme selv under her;) Er mye BRIDEZILLA. her inne;)

Lurer på om gjestene kan velge undertøyet sitt selv egentlig ? Er det lov med rødt der eller? Må man spørre brudeparet? Hehe blir for dumt.;)

Skrevet

Er bridezilla tendenser her ja....hva med å bare slappe av og vita at man skal kose seg denne dagen og feire kjærligheten <3 hehe

Skrevet

For min del har det ikke noe med bridezilla å gjøre, men det er snakk om eldgamle tradisjoner som jeg gjerne vil holde fast på..

Skrevet

Syntetisk, silke eller bomull;)

Ikke samme cup heller...kan jo få finere pupper;)

Nhæææ, blir litt i overkant.

Er en så usikker på seg selv, så kanskje en bør revurdere litt....

Synd å ikke kunne nyte dagen til det fulle pga sånne ting i alle fall!

Skrevet

Men noen ganger blir det litt for mye, kan jo risikere høyt blodtrykk ;=)

Skrevet

Tradisjoner??

Er vel viktigere tradisjoner å holde fast på enn kjolefarger?

Da har jeg heller sansen for "noe nytt, noe blått, noe gammelt og noe lånt".

Mye enklere for gjestene å forholde seg til...vil jo at gjestene også skal kose seg og føle seg vel...i klær de trives i.

Ingen glittrer mere enn bruden på bryllupsdagen. GARANTERT!!! for det er hun som har fått ja fra sin drømmeprins:)

Skrevet

Hm... ja tradisjone er jeg med på, men mye av dette er jo faktisk ikke på kanten til hysteri, det er ren galskap. Ikke rød kjole, ikke sort, ikke baby ikke ditt og ikke datt. Tror denne listen kunne blitt veldig lang.

Hva er tradisjonene da? Artig å høre.

Skrevet

Hehe utrolig bra;)

Skrevet

Jeg la inn et innleg tidligere i dag om dette.

Godtar faktisk ALT av hva folk måtte ønske av klær å komme i. Til og med hvitt så lenge det ikke er en brudekjole.

Jeg var såå glad da jeg fant drømmekjolen min, og må innrømme at jeg ble litt skuffet når en gjest skal ha på seg en kjole som VELDIG lik kjolen min.. Bare lys rosa.. Og perler i stedet for broderier..

Hun sa det selv..

" Hadde denne vært hvit ville det jo vært en brudekjole, hihi"

Men hun får gå i det hun føler for, som alle de andre som kommer. =D

Skrevet

noen tar jo helt av. Gjestene får komme i det de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...