Sjokoladebanan Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 i kveld har beibien vært ganske så aktiv, og til tider får jeg ganske vonde stikkinger i øvre del av underlivet. urinrøret/klitoris... der et sted.. dette er temmelig ubehagelig. noen som har opplevd lignende og vet hva det er??? har hatt det noen ganger før.
augustmom Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 har ikke peiling på hva det er, men det kan være at nervetråder kommer i klem å når det "løsner" å blodomløpet kommer i gang igjen, så kommer ubehaget... har å hatt det masse ganger. er 30 uker. det er ufarli:)
Sjokoladebanan Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 ja har tenkt på at det sikkert var noe med nerver i klem og jeg regner med det er ufarlig, men intressant å se om andre har merket det samme, og om det kan være tegn på noe annet..
Isalita Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Jeg sitter her med sånne stikkinger selv. Er ganske ubehagelig ja... Har hørt at det er noe som modnes der nede ellerno... Forberedelse til fødsel (nei, ikke for at man nødvendigvis skal føde snart). Jeg har hatt sånne stikkinger noen uker nå, og er i min 36.uke. Tror det er ganske vanlig og ufarlig. Har også hørt at det kan være nerver i klem, men mener det var noen som sa at den første påstanden (at det modnes) kom fra jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå