LISE-LOTTE Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Har hørt at d er vanlig at det kan komme blod/mensen tidlig i svangerskapet, har nå kommet til 12+1 å i dag har d kommet litt blod gjennom hele dagen. Det er ikke mye egentlig, men d bare virker sånn fordi jeg blir så engstelig for at noe har gått galt. Men har ikke ondt i magen eller andre ubehag. Skal til legen førstkommende torsdag, men d virker bare så utrolig lenge til akkurat nå. Noen som har vært borti det samme?
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 det er normalt:) så lenge du ikke har kramper eller stooore smerter i magen er det låv å tro at alt er ok:) det er blodkar i skjeden din som har vokst å kan ha sprukket:) det var det legen sa til mag å da stoler vi på det:):)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Det er ganske så normalt ja :-) Men visst du e vældi bekymra ville æ ringte legekontore tili på mandag å hørt me dm ka dm sir :-) E du fra Sør-varanger Lise-Lotte? :-)
alvilde Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 jeg er 16uker på vei å jeg har det problemet selv,har hatt det helt siden jeg ble gravid at det kommer blod innimellom. legen min sier at det er normalt så jeg velger å stole på henne
Zupermam Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 jeg hadde villet ringt legevakten og sagt at du er urolig. Med en innvendig ul får du et raskt svar, så slipper du vente helt til torsdag. Ring nå du:) Det kan bety at noe er galt, eller så kan alt være iorden:)
LISE-LOTTE Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 Tusen takk for svar :)Det er det de fleste sier, så da velger jeg å ta det hele med ro akkurat nå. (prøver iværtfall, er litt vanskelig å ikke tenke for mye) Det er jo tross alt ikke så mange dager til jeg skal på kontroll.
Nagilimia Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Jeg tror også alt er bra med deg men jeg ringte legevakta når det skjedde med meg og det var kjempe deilig å kunne roe seg med at alt var bra Positiv opplevelse var det også når jeg ble tatt så seriøst av helsevesnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå