Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Ja, jeg synes det. Men jeg lever og ånder for familielivet da, og vil gjerne fortsette med det. Vil ha en hel flokk rundt middagsbordet, latter, leven og liv i huset i mange, mange år. Når de blir voksne har jeg da så mange at det alltid er noen som har tid til å stikke innom mamma, mange jeg kan arrangere familieselskaper for, og forhåpentligvis vil jeg få mange barnebarn jeg kan passe på :-) Forhåpentligvis vil mine barn også få masse glede av hverandre gjennom hele livet, godt å vite at det er noen der som kan støtte og hjelpe, og være glad i deg, uansett. Jeg har fire søsken selv, og kan ikke tenke meg noe annet enn storfamilen. Har fått tre barn til nå, men har et ønske om en til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå